Vlastní vyhledávání

čtvrtek 31. července 2008

15-ti leté výročí

Ahoj všichni, přesně 31.7. 2008 budu mít 15-ti leté výročí mého bytí ve společnosti. Další výročí už ale ve firměneoslavím, protože tento den bude současně mým posledním dnem v této firmě.

Moc vám děkuji za spolupráci a přeji všechno nejlepší jak v soukromém tak v pracovním životě. Firma, to jsou lidé a já jsem měl na lidi a zejména na nejbližší spolupracovníky v této společnosti štěstí, od podřízených, kolegů, nadřízených až po šéfy nejvyšší. Vzal jsem to od Břeclavi, přes Velkou Moravu a České Budějovice až jsem vše ukončil v Brně.

Zítra, ve čtvrtek 24.7.2008 nastupuji dovolenou a k dispozici ve firmě už nebudu ani po dovolené. Mobilní číslo mi nezůstane. Kontakt na sebe pošlu dodatečně. Předejte prosím tento vzkaz všem, na které jsem zapomněl. Zůstávejte zdraví a práce ať vás baví

S úctou XY
Ex-manažer

Žádné komentáře: