Vlastní vyhledávání

pondělí 7. července 2008

Rozloučení!

Ahoj všem!
Právě jste obdrželi poslední email od zaměstnance s os. č. 47849 :-)

Dnešní den je totiž můj poslední ve firme a tak se chci s Vámi touto cestou rozloučit. Mažu své již staré autogenem na prd vypálené inventární číslo a odcházím vstříc jiným zážitkům. Spoustu z Vás znám již opravdu dlouhou dobu, ještě když jsme byli "žluťáci" a musím říct, že mi budete opravdu moc scházet!Dost jsme si toho prožili a na to se jen tak nezapomíná! Ať už to bylo památné oddeleni X, kde znám ještě dnes dost lidí na to, abych s nima zaplnil malou hospůdku...těm chci popřát pevné nervy a hlavně.. Nedejte se!

A pak samozřejmě mé Bussinesko, kde mě jako pohozené dítko přijali za své :-) a kde jsem si našel svou druhou rodinu. Chci poděkovat kolegyni X, která mi za svého šéfování opravdu moc a moc dala a i kolegyni Y za podporu i za tak krátkou dobu, kterou mi působila jako manažer. A pak samozřejmě Vám všem, co jste si tu se mnou prožívali ty každodenní všední ale i nevšední pracovní události....jako 43 hovorů, padající IOM :-), nebo radost nad povedeným kšeftíkem. Vám chci popřát...hodně pracovních úspěchů, sexu :-) a jen a jen to nejlepší! Ale my se ještě v hospůdce rozloučíme po svém :-)

Pro případ, že se někomu zasteskne, tak uvádím kontakty na mne:
email:
mobil1:
mobil2:

pro případné popracovní průšvihy ještě uvádím email spamkos@centrum.cz :-)Takže ještě jednou pro ty, co mě znají.....Mějte se fajnově!!!A pro ty, co to dostali omylem a co teď přemýšlejí nad tím, kdo je Šašek...Sorry za SPAM :-)
Ahoj X

Žádné komentáře: