Vlastní vyhledávání

úterý 1. července 2008

Nashledanou

Vážené kolegyně,vážení kolegové,

po více než 24 letech v dresu FIRMY X a později FIRMY Y zítra končí má pracovní kariera v tomto podniku.Není to odchod podle mých představ,ale je to rozhodnutí některých lidí,tzv.zástupců vlastníka,kteří mi přisoudili rozhodující vinu na účetních problémech divize XY.

I když sám cítím ohromnou křivdu,se kterou se nevypořádám do konce svého života,je to fakt,na kterém se nedá nic změnit.

Obětoval jsem této společnosti nejlepší pracovní roky,dal jsem jí všechno co jsem dokázal a ona mi toho mnoho vrátila. Prožil jsem zde krásné roky učení v 80. letech od tak skvělých lidí jako byli pánové X, Y, Z, W, Q.

Prožil jsem ,již jako finanční ředitel, fantastické období 90.let,kdy bylo všechno nové,všechno se měnilo,řešili jsme problémy v dnešní době nemyslitelné.Prožil jsem i vstup strategického partnera FIRMY Y od období absolutní důvěry v místní management,až po stávající,někdy trochu aktivitu ubíjející, systém stálého dohledu a kontroly ze strany vlastníka.Prožil jsem i hluboké zklamání na závěr,jako odměnu za moje služby,kterou jsem si alespoň podle mého názoru nezasloužil.

Ať už to bylo v jakémkoli období,vždy jsem se snažil tuto společnost tlačit dopředu,přesvědčovat ostatní,že můžeme být ještě úspěšnější a že tento úspěch bude pozitivní i pro každého zaměstnance.Byla to "moje" firma i když jsem v ní v poslední době nevlastnil ani jednu akcii.Prostě jsem se k ní choval tak,jako by to byly moje peníze. Vždycky jsem se řídil heslem "Nebát se a nekrást",protože to v podniku vystihovalo moji životní filosofii i moje morální hodnoty.

Přál bych každému z vás,aby jste se každé ráno do práce tak těšili jako jsem se já těšil do FIRMY,aby jste v práci měli takový prostor k rozhodování jako jsem měl já,aby jste mohli utvářet tak složitý mechanismus jako je takovy podnik a aby a to je také důležité jste za to měli adekvátní odměnu jako se dostalo mě.Mě se to povedlo.

Jsem moc rád,že jsem mohl na tom všem z řadou z vás velmi intenzivně spolupracovat. Omlouvám se těm,kteří měli a mají pocit,že jsem je poškodil.Věřte,že v tom nebylo nikdy nic osobního,vždycky mi šlo jenom o firmu,kterou jsem řídil.

Chci alespoň touto cestou Vám všem poděkovat za spolupráci,někdy delší,někdy kratší,za podporu,kterou jste mi po celou mou pracovní karieru ve FIRME. Velmi si jí vážím,i když jsem to asi příliš v minulosti nedával znát.

Rád bych vám všem popřál mnoho štěstí a zdraví a to jak vám osobně i všem vám blízkým. Tato hra prostě skončila. Moje další pracovní kariera začne s největší pravděpodobností od DD.MM. ve společnosti XY. Třeba budeme mít někdy možnost se znovu pracovně potkat.Mé současné spojení je uvedeno dole.

Děkuji
Jmeno Prijmeni
Mobil 000000000000
E-mail jmeno.prijmeni@domena.cz

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

úvěrová společnost, která mi poskytuje půjčku ve výši 5 000 000,00 USD, když ostatní investoři půjčky zanedbali moji nabídku, ale pan benjamin lee mi poskytl úspěšnou půjčku. Jsou přímo zapojeni do financování půjček a projektů z hlediska investic. poskytují finanční řešení společnostem a jednotlivcům, kteří hledají přístup k fondům kapitálových trhů, mohou vám pomoci financovat váš projekt nebo rozšířit vaše podnikání .. e-mailový kontakt :::: také 247officedept@gmail.com nebo napište na číslo whatsapp na + 1- ( 989-394-3740)