Vlastní vyhledávání

úterý 1. července 2008

Rozlúčka

Vážení přátelé,
DD.MM.YYYY končím po více jak XY letech svůj pracovní poměr ke společnosti XY. Za tu dobu se mezi mnou a "mým" podnikem, ať se jmenoval X nebo Y, vytvořil vztah, který se mi bude velmi těžko přetrhávat. Jedno vím jistě. Přetrhnu ho po stránce pracovně-právní, ale budu i nadále sledovat co nového, krásného jsme postavili a budu vždy potěšen, když sportovci s názvem FIRMY na helmě, na prsou či na zádech budou stát na stupních vítězů.

Spolupracoval jsem se stovkami kolegů a kolegyň. Chtěl bych se s Vámi, se kterými jsem přeci jen spolupracoval více než z ostatními kolegy a kolegyněmi, rozloučit a poděkovat Vám za ty krásné roky, které jsem zde s Vámi prožil.

V životě však vždy jednoho dne něco (pro mne krásného) končí a já doufám, že také něco (pro mne krásného) začíná. Přijměte proto mé pozvání do restaurace "XY" na zimním stadionu XY ve čtvrtek DD.MM. od HH:MM hodin kde si společně zavzpomínáme na to co bylo a pokusíme se odhadnout to, co nás všechny čeká.Těším se na Vás.
S pozdravem X

Žádné komentáře: