Vlastní vyhledávání

čtvrtek 3. července 2008

Nesnáším loučení

Neboj se, to neskončí,
já se s ničím neloučím, sem rád,
že s tebou sem.
Nemám život přečtenej a netuším co lidi chtěj,
jen vím, co od něj teď čekám já.
Nesnáším loučení jsem dál a v hlavě mě máš,
mně na tom záleží, to zlý a hloupý smaž !
http://www.stream.cz/clanek/17/1011-strong-song-nesnasim-louceni/5

Loučení opravdu nesnáším (ale Michala Davida nesnáším taky!:-))) Nicméně, teď nastala doba, kdy se po 10,5 letech loučím i já...

Od X.Y. měním barvy. Protože modrá je dobrá (a modří již vědí...) Těm, se kterými jsem pracovala, děkuji za spolupráci a vám všem přeji hodně štěstí a sil!

P.S. Pro ty, kteří by ještě pracovně něco potřebovali: do konce září mám dovolenou, ale ještě funguji jak já, tak mobil a mail:-))
Ahooooooooj:-)
X

Žádné komentáře: