Vlastní vyhledávání

úterý 1. července 2008

Rozloučení

Milí přátelé,
dovolila jsem si takto oslovit vás všechny, mezi kterými jsem více než dva roky, ať přímo nebo
zprostředkovaně pracovala, a se kterými jsem v průběhu těch několika málo roků pomáhala tvořit současnou podobu XY. Věřte mi, že to bylo pro mne krásné období, plné tvůrčí atmosféry, pracovních úspěchů i rozporů.

Dnes jsem poslední den vaší pracovní kolegyní. Odcházím z XY s pocitem dobře vykonané práce. A nebylo by to možné bez vás, kteří jste se mnou spolupracovali. Za to vám děkuji. FIRMA se spojením FIRMY X a FIRMY Y dostala mezi evropskou elitu a věřte mi, že mám upřímnou radost, že jsem nejen byla u toho, ale že jsem mohla pomoci současný stav tvořit.

Chci se do budoucna věnovat opět tvůrčí práci. To je důvod, proč chci vyhledávat další výzvy a šance. To je důvod, proč odcházím z prosperující společnosti a od vás, svých přátel a spolupracovníků. Svět je malý, věřím, že se určitě s mnohými z vás v budoucnu sejdu.
X

Žádné komentáře: